Penyembuhan Trees - Dari Shade kepada Kit Pertolongan Cemas

Penyembuhan Trees - Dari Shade kepada Kit Pertolongan Cemas

Saya membesar belajar tentang tumbuhan makanan daripada ibu dan nenek saya. Nenek juga sering tumbuh-tumbuhan yang digunakan untuk merawat penyakit ringan. Apabila ditanya, dia akan mengomel sesuatu tentang "rumpai," dan tidak akan sentiasa menjelaskan. Seperti yang saya mempunyai rasa besar rasa ingin tahu, saya mula melihat ke dalam lebih.

Willow: Ia tidak mengambil masa untuk mendalam tentang carian dalam ubat-ubat herba yang akan diperkenalkan untuk kegunaan kulit pokok willow. Ia adalah ubat penahan sakit dan anti-radang. Malah, sehingga aspirin dibuat secara sintetik, ia telah dibuat dengan kulit pokok willow. Kimia sama. Penggunaan kulit pokok willow kembali ke prasejarah.

Maple: Kebanyakan masa, maple dikenali dengan penggunaannya sebagai sirap atau gula-gula a. Walau bagaimanapun kulit mempunyai beberapa kegunaan tradisional, dan salah seorang daripada mereka yang dikaji. Itulah sebagai rawatan mata. Perkara-perkara lain yang ia telah digunakan untuk termasuk diuretik dan ekspektoran.

Licorice: Gunakan akar ini dengan berhati-hati, kerana ia boleh meningkatkan tekanan darah tergesa-gesa. Ia juga kot mulut, tekak, perut dan usus, yang datang dalam berguna apabila mereka jengkel. Jangan gunakan likuoris dengan mana-mana julap dan tidak mengambil ia pada masa yang sama seperti mana-mana makanan tambahan lain atau ubat-ubatan. Nasihat yang kedua adalah disebabkan oleh lapisan, ia boleh menghalang penyerapan.

Black Walnut: Jika anda pernah menonton pokok walnut pergi dari Spring ke Fall, ini mungkin satu konsep yang sukar. Walau bagaimanapun, kacang pokok itu dikelilingi oleh badan hijau pada sebahagian besar musim yang semakin meningkat. Badan kapal ini adalah sangat berfaedah jika terdapat ruam gatal ... terutamanya jika ia ivy racun (dan saudara-mara). Hanya memotong bahagian yang kira dan sapu cecair coklat pada ruam.

Ia terbaik untuk melakukan ini dengan baik, kerana ia akan mengotorkan apa sahaja yang ia menyentuh, kulit, pakaian ... segala-galanya. Ia cukup kekal telah digunakan sebagai pewarna coklat untuk pakaian dan tujuan lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar