Beli Manuka Honey

Beli Manuka Honey

Membeli Manuka madu untuk kesihatan optimum anda dan keluarga anda. Ini madu perubatan hanya boleh dijumpai di New Zealand. Lebah mengambil madu dari nectars bunga tumbuhan Manuka yang juga dikenali sebagai belukar pokok teh; ia adalah hadiah alam semula jadi yang sihat anda.

Satu-satunya madu di dunia, anda boleh membeli dengan UMF (Faktor Manuka Unik) adalah madu ini.

Apakah UMF?

UMF adalah nama dan tanda dagangan berdaftar yang menunjukkan potensi anti-bakteria. Ia adalah cara untuk mengenal pasti kekuatan antibakteria madu. The UMF nama diikuti oleh nombor yang menunjukkan kekuatan harta UMF, minimum menjadi pengguna 10, dan jumlah ini, hanya dapat berhak diberikan oleh makmal berlesen.

Manfaat madu istimewa ini telah dikaji dalam pelbagai bidang di seluruh dunia, tetapi ia adalah Dr. Peter Molan, Pensyarah Kanan Biokimia di New Zealand di Waikato University yang merupakan orang pertama untuk menemui dan indentify ia sebagai mengandungi ciri-ciri penyembuhan yang unggul. Mendorong lebih ramai orang ingin membeli Manuka madu.

Pelbagai ujian klinikal menunjukkan bahawa madu mujarab semula jadi ini melegakan pelbagai penyakit. Ramai pakar kesihatan mencadangkan anda membeli madu manuka untuk melegakan tekak strep, pedih hulu hati, demam, jerawat, kedutan, sariawan, terbakar, gastrik, jangkitan MRSA Staph. Ia sangat bermanfaat bagi mereka yang mempunyai sistem imun yang lemah.

Apabila anda membeli madu Manuka anda membeli tulen, semula jadi anti-radang, yang membantu untuk menenangkan dan melegakan kesakitan.

Apabila digunakan dengan betul ia sebenarnya boleh membaiki dan menjana semula kulit yang rosak. Luka dalam kajian makmal sembuh lebih cepat apabila berpakaian dengan UMF madu daripada lain-lain jenis madu.

Setiap hari, lebih ramai orang beralih kepada madu untuk ia ciri-ciri penyembuhan. Giliran anda untuk mencari ia potensi; membeli Manuka Honey.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar